mandag 5. november 2007

Kursforberedelser

Nå har det vært stille i bloggen en stund, men slik er det når høysesongen i butikken har startet. Men heldigvis har jeg hatt en god unnskyldning til å prioritere litt kortlaging igjen. Jeg skal ha julekortkurs førstkommende fredag - og da skal kursdeltakerne lage 10 julekort! Så på søndag laget jeg ferdig kursmateriell til meg selv og satte i gang med produksjonen. Det ble 10 julekort på 3 1/2 time. Da har jeg lagt vekt på å ikke stæsje for mye og forsøkt å gjøre det effektivt. Men det ble jo likevel 10 ganske forskjellige kort, men forskjellig oppsett. Så får jeg krysse fingrene for kurset som skal vare 5 timer. Det blir gøy å se hva de får til. Har 2 fullsatte kurs de neste ukene, så det blir mange julekort som snart skal produseres!










1 kommentar:

  1. så flotte julekort!!! du er vel ferdig med de for i år du nå!!!

    SvarSlett