fredag 21. mars 2008

Freestyle kort ?

Jeg har blitt inspirert av de mange flotte freestyle LO'ene jeg finner rundt om på nettet, og fikk lyst til å prøve meg på et freestyle kort! Om det er freestyle eller ikke - ja det får den som ser på kortet vurdere selv! Jeg hadde det uansett kjempegøy når jeg laget dette kortet! Ettersom jeg har orden i restepapiret mitt (ryddet jo restepapiret i forrige uke) - var det bare å lete fram mange friske farger og sette i gang!
I tillegg til de fargesterke Bazzill restene, har jeg 2 tekststempler - det ene har jeg klippet opp og brukt som stilk/blader på blomsten. Den største sommerfuglen er stemplet og fargelagt. Den ene swirlen er stemplet og pyntet med bling og glitterlim. Det er Rubons fra FancyPants og Basic Grey - sistnevnte er delevis fargelagt av meg. Bokstavene (Gratulerer) er klistremerker. I tillegg har jeg brukt tusjer i flere farger, bling, brads og glitterlim.

1 kommentar:

  1. Det kortet der var kjempestilig, Anne Bente! Etter min mening... Et freestyle-kort!!!

    SvarSlett