lørdag 15. mars 2008

Ny side til konfirmanten

Da var side nr 4 til konfirmanten ferdig. Denne LO'n er laget med papir og pynt fra Noteworthy serien til Making Memories. Det tror jeg er ark jeg aldri blir lei av - fargene er nydelige! Jeg har også brukt pennen mye og drodlet kruseduller som matcher papiret!

Planen er et album med 20 sider, så får jeg ser om det blir nok! Overskrifene er virkelig et stort problem for meg. Han var alltid blid den gutten, og gliste som en sol bestandig når han var liten. Så fristelsen blir stor til å lage overskrifer som Blid Gutt, herlig smil o.s.v. Men jeg får se om jeg klarer å finne på noe annet innimellom...så det ikke blir for kjedelig å lese overskriftene. 2 sider til er snart klare - mangler bare siste finish (og en overskifte!) Kanskje jeg blir ferdig i helgen?


1 kommentar: