tirsdag 21. oktober 2008

Høstfarger til K-O-M 3

Nå har det vært stille her en stund. Vi har pusset opp stuen, og jeg har vært uten scrappeplass en stund - men nå har jeg fått alt nytt: hyller, skrivebord, skuffer m.m -så nå har jeg endelig fått et flott sted kose meg med papiret mitt :-). Dette kortet laget jeg til 3 runde av Kort-O-Mania konkransen på scrapping.no. Kortet fikk ikke så mange stemmer, men tusen takk til de som stemte på kortet. Det er alltid hyggelig at andre også liker det som lages.

Collagestempelet er stemplet på en bakgrunn lagete med alkoholblekk. Den samme bakgrunnen er brukt til pynt ved å lage smale striper. Stripene har fått en dutt med sort Stickles (glitterlim). Den hekla blomsten har jeg fått av Carina som selv har heklet den :-)

1 kommentar:

  1. Et nyydelig kort Anne Bente :D Det formelig oser av høst :D Jeg elsker høsten og du er hærlig :D Takk for at du deltar I kort-o-mania!!! jeg har blitt så glad i kunsten din :) megakjempestor høstklemmm fra VyanMica

    SvarSlett