søndag 26. oktober 2008

Sort og hvit JUL

Dette skulle egentlig være til en konkurranse på scrapping.no - Kort-O-Mania oppgave 5. Oppgaven var sort/hvit og finne inspirasjon i et bilde! Men det var ikke lett. Jeg liker farger, og det å lage noe i kun sort/hvit var en STOR utfordring for meg! Men det er jo det som likevel er morsomt - å ta utfordringer som virker helt umulige!

Først laget jeg dette julekortet! Det var morsomt å lage, for jeg lekte meg litt med dabbermaling og glitter, men fant ut at jeg ville lage et kort til... det er foreløpig kun til konkurransen og jeg kan derfor ikke vise fram det andre kortet før stemmerundene er ferdig!

Bakgrunnen er dabbet med sort dabbermaling og malingen er i tillegg svampet litt utover med en rund svamp! Deretter er det drysset hvitt glitter over så det festet seg til den våte malingen. Julekulen og stjernebården er skjært ut fra Cricut maskinen - pyntet med bling og sort glitterlim (Stickles). Det sorte papiret er glossy kartong, så det skinner ganske godt! Den hvite bakgrunnen er preget. Stempelteksten er fra min egen design for Kreativ Hobby! www.kreativhobby.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar