torsdag 8. oktober 2009

Gjestedsigner hos Fun 2 stamp

Denne uken har jeg hatt det ærefulle oppdrag å være gjestedesigner hos Fun 2 Stamp. I den forbindelse laget jeg denne Tag'en som skulle festes på en vinflaske som "takk for hjelpen" gave. Og hva passer vel ikke bedre enn litt alkoholblekk til en vintag?
Jeg har brukt 3 farger alkoholblekk på bakgrunnen. Drodlene er fra Kreativ Hobby - og er fra mine egne tegninger :-) Vinflasken og Takk stempelet er også fra Kreativ Hobbys stempler. Blingswirls fra Prima er det nesten ikke mulig å leve uten, og her har jeg brukt bling fra TOPAZ brettet.
Ukens tema på Fun 2 Stamp er:
Temaet er "swirler, og så er det opp til deg å lage noe ut av temaet. Du kan lage hva som helst, bare du har swirler på og minst et stempel! Ble med på ufordringen du også!

1 kommentar:

  1. Denne er såååå lekker! Passer veldig godt på peisen her den står, i min stue. Tusen takk.

    Klem

    SvarSlett