søndag 10. januar 2010

Kobber og gull

Denne ukens utfordring er å jåle opp kortet litt ekstra. På dette kortet har jeg ikke overdrevet pynten, men bakgrunnen og pynten er tilgjengjeld både skinnende og glitrende.

Bakgrunnen har jeg laget selv - jeg har igjen lekt meg med emossingpasta og poished pigments. Denne gangen med transparent pasta og pigmenter i fargene gull og kobber. Jeg har gjort det på samme måte som med det lilla kortet i det forrige innlegget. Metallic-fargene gir et utrolig flott skinn i bakgrunnen. Blomstene har jeg malt med Dabbermaling - kobber metallic. Glitterlim er brukt rundt kantene og til sommerfuglens ekstra hale!


5 kommentarer:

  1. wow så flot kort med en smuk baggrund og fine detaljer

    SvarSlett
  2. Åååå...så utrolig vakkert dette kortet var Anne Bente!
    Lækkert!

    Angella

    SvarSlett
  3. Fantastisk fargekombinasjon! Utrolig lekker bakgrunn. Pent og rent :-)

    SvarSlett
  4. Virkelig stilig kort! Så morsom og flott fargekombinasjon du har brukt, og den bakgrunnen din var rålekker!

    Takk for at du er med på utfordringen vår!
    Sukkersøt klem :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort, likte veldig godt bagrunnen, rålekkert!

    SvarSlett