onsdag 21. mars 2012

Kort-O-Mania oppg. 2: CupCake

Da var runde 2 ferdig i Kort-O-Mania konkurransen. Oppgaven var Cupcake, og siden jeg ikke eier noen stempler med Cupcakes, ble det til at jeg laget kaken selv. Det rutete papiret har jeg hatt i evigheter og bare ventet på den rette anledningen, som jeg synes passet til Cupcakes. Det blomstrete papiret er fra Maja Design.  AngelEyes Betty er malt med Distress Ink.
Cupcaken er laget med å brette papiret i tynne trekkspillbretter, og toppingen er laget med Liquid Pearl. En stor og en mini cupcake :-)  





1 kommentar:

  1. Hei og God påske!
    Plutselig var jeg inne på bloggen din og fant, blant mye annet fint, dette koselige kortet. Kjempestilige cupcakes, søtt motiv og flott papir. Jeg ble rent glad av å se på dette:)
    Klem

    SvarSlett