torsdag 1. mars 2012

Utfordring mars - Tekst som motiv

Dette kortet er laget til Kreativ Hobbys marsutfordring som er: Tekst som hovedmotiv.

Jeg har lekt meg med mange forskjellige stempeltekster.  Klippet dem fra hverandre for så å bruke bare deler av enkelte tekster. 9 forskjellige tekster har jeg brukt på dette kortet - og det var moro å sette dem sammen på nytt til en helt ny samlet mening :-)

Bakgrunnen er et mønsterark fra Prima som jeg har malt delevis over medGesso og kantet sidene med Distress Crackle Paint. Helt ytterst på kanten har jeg lagt en kant med Snow Writer. 3 forskjellige blonder, båndcharms og perlerstår for pynten. I tillegg har jeg brukt en osteklut bak bølgepappen.






Ha en strålende dag og bli med på utfordringen du også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar